Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne elementy i treści

  • Formularze kontaktowe nie posiadają etykiet tekstowych powiązanych z polami i mogą być problematyczne dla osób korzystających z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obok formularza kontaktowego.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: .

Deklarację sporządzono na podstawie przeprowadzonej samooceny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: .

Skróty klawiaturowe

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do Prezesa zarządu – Tomasza KLOCA, mailowo -za pomocą formularza kontaktowego  lub telefonicznie – 501 164 947 lub 791 987 663.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Prezydenta Miasta Szczecin.  Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Stowarzyszenie Rannych i Poszkodowanych w Misjach Poza Granicami Kraju,
ul. Wawrzyniaka 5, 70-393 Szczecin

Siedziba stowarzyszenia znajduje się w budynku Klubu 12 Szczecińskiej Dywizji Zmechanizowanej, przy ul. Wawrzyniaka 5 w budynku B na I piętrze gdzie prowadzą schody schody, brak windy, brak możliwości wjazdu na wózkach. Przed budynkiem znajduje się parking należący do Klubu 12 SDZ na którym jest jedno wyznaczone miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych.

Istotnym jest że w naszej siedzibie bardzo rzadko przebywa ktoś z Zarządu Głównego, dlatego zalecamy z nami kontakt telefoniczny lub mailowy w celu umówienia się z nami w miejscu dogodnym i dostępnym dla osób niepełnosprawnych.

Aplikacje mobilne

Nie posiadamy aplikacji mobilnych, a nasza standardowa strona internetowa zapewnia poprawne wyświetlanie się na wszystkich urządzeniach mobilnych.

Informacje dodatkowe

Wybrane informacje publikowane są przez nas w mediach społecznościowych i umieszczamy je ponownie na tej stronie internetowej.

Inne aktualności
Skip to content